léčebna pro dceru
Marcel
Dobrý den jsem z Pardubic a moje dcera z prvního manželství je závislá na pravděpodobně na pervitinu.Moje informace jsou takové že ho užívá šňupáním,nebo kouřením.Je jí 19 let a nedodělala ani střední učiliště jelikož ji vyhodili.Celou dobu žije se svou matkou,která ji momentálně vyhodila na ulici.K sobě domů si ji v současné době vzít nemůžu.Mám z druhého manželství 16ti letou dceru,s manželkou pracujeme ve směnném provozu a já nemůžu ryskovat,že by ji stáhla sebou.Jediná pomoc je léčebna pokuď se mi ji podaří přemluvit k léčbě.Potřeboval bych poradit jak mám postupovat a do jaké léčebny ji umístit.Vlastně Vás tímto žádám o pomoc.Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Umístit dceru do léčebny, pokud již dovršila 18tý rok věku, je problém. Je dospělá, tudíž za své činy a chování odpovědná, k nástupu na léčbu je třeba její souhlas a dobrovolný vstup. Léčba veškerých závislostí, je založena především na motivaci a ještě více na spolupráci dotyčných závislých osob. Dobrovolný vstup a chuť sám chtít něco změnit, je nezbytnou součástí celého procesu...
Doporučuji se obrátit na kolegy ze sdružení LAXUS a tam využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky. V osobním kontaktu budete mít rozhodně více prostoru probrat vše co je třeba a informovat se o možnostech pro Vás, potažmo pro dceru...
Pokud by s léčením souhlasila, tak i zde by Vám pomohli vše zprostředkovat a zařídit. Zdali ještě není ve stadiu, kdy by byla ochotna odborné pomoci využít, i tak Ambulantní centrum navštivte. Můžete se poradit jak s dcerou komunikovat, jak ji lépe motivovat, doplnit si chybějící informace, získat podporu atd...
Ambulantní centrum
J. Palacha 1552
Pardubice
Tel : 466 265 729
e-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz
Zařízení nabízí : bezplatnou pomoc, poradenství, ambulantní léčbu, odkazy a zprostředkování do jiných institucí
Telefonicky nebo osobní návštěvou si domluvte individuální schůzku s pracovníky centra.
Otevírací doba:
PO - ČT - 9.00 - 16.00 hod.
PÁ - 9.00 - 14.00 hod.
( konzultace je možné po individuální dohodě sjednávat i na pozdější hodiny)
Vedoucí centra: Mgr. Daniel Dvořák, e-mail: dvorak@laxus.cz, tel : 466 265 729
Mějte se hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.