pervitin
Lucie
Dobrý den,manžel má problémy s drogama.Celích 12let co jsme spolu,jsem si myslela že toho někdy nechá,ale už se to nedá vydržet.Máme spolu 3 děti.Nevím jestli by pomohlo,kdybych odešla z domu na delší dobu.Dříve jsem to skoušela tak na 2dny a nemělo to žádny smysl.Ale na druhou stranu se bojím aby se to ještě nezhoršilo,když odejdu.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Umím si představit, že ve snadné situaci nejste. Doporučuji se obrátit na kolegyni, která se blízkým osobám uživatelů nelegálních drog věnuje a více si o všem co je třeba pohovořit v osobním kontaktu. V tuto chvíli se mi to jeví jako nejrozumnější možné řešení. Kontakt uvádím níže, veškeré služby jsou bezplatné, třeba se předem objednat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba : Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
Provozní doba : Po až Pá 9,00 - 19,00
Více informací naleznete zde :
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde a Praha by byl pro Vás problém, ozvěte se znova a uveďte, jaká města by připadala v úvahu. Budeme se snažit najít a vyhledat jiné vhodné zařízení, kde byste si o dalších vhodných krocích mohla více pohovořit a poradit se.
Zatím se mějte hezky, ať se Vám a dětem daří. Hodně sil !
S pozdravem Markéta Kordová