THC
Lama
Děkuji moc za odpověď. Bydlím v okolí Kolína (na malé vesnici) a proto je často obtížné se tu zabavit. Největší strach mám z toho, aby se to nedozvěděli rodiče, plnoletá budu až za rok a půl. Otec je hodně přísnej. Zatím se podařila alespoň jedna věc, už nemám marihuanu od koho kupovat,ale děsím se že až přijdu ráno na zastávku a někdo mi nabídn, znovu si dám. Děkuji moc za váš čas, cením si toho.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Rozhodně doporučuji se svým problémem nezůstávat sama a pokusit se jej nějak více a konkrétně řešit. Níže uvádím kontakt a odkazy na možné zařízení, kde byste si více mohla o sobě popovídat. Obě tyto zařízení jsou tvz. nízkoprahová = to znamená, že po Vás nebude nikdo chtít, abyste se nějak prokazovala průkazem totožnosti, můžete s pracovníky komunikovat pouze např. pod přezdívkou...
Veškeré služby jsou bezplatné a není třeba se předem objednávat. Můžete zkrátka kdykoliv během provozní doby přijít a zcela anonymně a bezplatně s pracovníkem pohovořit o případných možnostech pro Vás...
Kontaktní centrum, o.s. PROSTOR
Kutnohorská 17
Kolín
Tel : 321 715 004, 774 847 071
Kontaktní osoba : Mgr. Markéta Lukáčová
Více zde : http://www.os-prostor.cz/cz/kontakty-kontaktni-centrum
Možná byste mohla i k trávení volného času využít Nízkoprahový klub Kolárka v Kolíně. Posláním NZDM Kolárka je poskytovat pomoc, podporu a bezpečný prostor mladým lidem ve věku od 13-19 let z Kolína a okolí, kteří jsou ohroženi společensky nežádoucími jevy a podpořit tak zdravý vývoj v období dospívání.
Kopíruji část informací o zařízení :
Poskytování služby NZDM vychází z principu bezplatnosti (vstup do klubu je zdarma), anonymity (nevyžadujeme osobní údaje klienta), otevřenosti (v rámci provozní doby umožňujeme volný příchod a odchod klientů). K mladým lidem volíme individuální přístup, který umožňuje „šít služby na míru" dle jejich požadavků. Podporujeme partnerský přístup, který pomáhá otevírat témata, které mohou mít akcent těžkosti jako je například rozpad rodiny, nové partnerské vztahy rodičů, problémy ze zvládáním školy, volbou povolání a získání pracovních návyků, sexuální a vztahové zkušenosti, šikana či užívání návykových látek. Vytváříme podmínky, v nichž se mladí lidé mohou svobodně rozhodovat, znají svá práva a dokáží je naplňovat.
Více informací naleznete zde : http://www.os-prostor.cz/cz/nizkoprahovy-klub-kotelna
Tak to zkuste. Budu Vám držet palce a pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak do dopadlo a jak se Vám daří.
Hodně sil !
S pozdravem Markéta K.