pervitin
psycho
dobry den prosim o radu rok uzivam pravidelne pervitin snupanim posledni 3-4 tydny obden dnes sem mnel dojezd a vecer prisli divne navaly pocit na omdleni porad sem si musel sahat na srdce ale je to spise psychicke sel jsem ven si provetrat hlavu a bylo mi oka mam selest souvisi to stim nejak?a jeste prosim o radu co jist aby se telo s pervitinem lepe vyrovnalo a nemelo to takovy dopad na telo?a jake jsou abstinencni priznaky dekuji mockrat

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to co popisujete zní jako počínající panika. Opravdu to bude asi spíš psychické. Nicméně pokud máte problémy se srdcem, byla bych s pervitinem dvojnásob opatrná, ten je na srdce velkou zátěží. Zkuste si dát větší pauzu. Je pravděpodobné, že se Vám podobné stavy znovu objeví, k pervitinu to bohužel patří. Je třeba vždy zvolnit a pokud možno pár dní nebrat. Může jít o jednorázovou záležitost, nebo Vás to také přinutí přestat brát úplně.
Co se týče jídla, hlavně platí jíst pravidelně, vyváženě, zdravě. Jenže to člověk na pervitinu většinou není schopný dodržet. Abstinenční příznaky fyzické povahy na pervitinu v podstatě nejsou, jste spíš o chutě, touhu po droze.