alkoholismus
Tonda
už několik let jsem skoro nevystřízlivěl, ted až posledních 7 dnů. Chci se zeptat kolik měsíců abstinence si musím dát, aby se můj mozek obnovil natolik, že budu zase moct pít normální dávky s Mírou. dík

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud jste opravdu několik let skoro nevystřízlivěl, dalo by se už asi mluvit o závislosti, ne? Pak bude možná dost těžké pít s mírou. Třeba se Vám to podaří, ale byl byste velká výjimka. Většinou je spíš třeba úplná abstinence, a to minimálně několik let, než si můžete dát příležitostně sklenku (a i to zvládne jen někdo, jiný se okamžitě zase rozpije). Záleží na tom, jak moc jste pil a co je Váš cíl, co je to pro Vás "normální pití". Není nějaká obecně daná doba, kdy už to zvládnete. Pokud to chcete riskovat, musíte si vyzkoušet, co zrovna Vám půjde. Ale je to opravdu risk...