dokola
selbey
Dobrý den
Chtěla jsem se zeptat, jestli je možné sehnat nějakou odbornou pomoc ohledně konzultace pomoci příteli se stálým se vracení k pervitinu. Vím, že to chce konkrétní odbornou konzultaci. Jsem z Brna ale nevím za kým zajít, děkuji!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Využití odborné pomoci, je rozhodně dobrá volba. Veškerá Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo jiné i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Služby jsou bezplatné, nezávazné a lze jich využít i anonymně. Můžete si zde (viz kontakt), více konkrétněji pohovořit o celkové situaci a možnostech pro přítele. Pokud by i on v budoucnu s návštěvou zařízení souhlasil, potažmo s léčbou, tak i zde Vám pomohou vše zařídit a zprostředkovat. Můžete přijít kdykoliv během provozní doby. Je ale výhodou se nejdříve objednat, pokud budou o Vás vědět, bude mít na Vás pracovník dostatek času a nebudete muset čekat.
Kontaktní centrum
Vídeňská 3
Brno
Tel: +420 543 249 343
GSM: +420 775 889 919
email: kc.videnska@podaneruce.cz
Kontaktní osoba : Mgr. Petr Blažek
GSM:+420 608 371 131
.
V pracovní dny: 10:00 - 16:00
Každou 1. středu v měsíci je zavřeno (sanitární den)
Více zde :
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Zatím se mějte hezky, ať to dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.