odvykani pervitinu
vecernice
DEKUJI ZA ODPOVED.TEORETICKY VIM,JAK BYCH SE MELA CHOVAT A OSOBNE SI TAKE MYSLIM,ZE JE TO BEH NA DLOUHOU TRAT.NEVIM,JESTLI ZVLADNU OSOBNI NAVSTEVU PORADNY.ZKOUSELA JSEM VOLAT,ALE VZDY JSEM TO MUSELA POLOZIT.VODOPAD SLZ MI ZNEMOZNIL DOKONCIT HOVOR HNED NA ZACATKU.JESTE JEDNOU MOC DEKUJI A BUDU RADA,KDYZ MI DOPORUCITE,KAM SE MAM OBRATIT.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den.
Chápu vaše pocity zklamání, smutku a beznaděje. Ale věřte, že zdaleka nejste jediný rodič, který takové problémy řeší. Užívání pervitinu/závislost u potomka je určitě bolestná a vyčerpávající záležitost, ale netřeba to brát jako fatální tragédii. Podstatná část závislých dříve či později s užíváním přestala, dali si životy do pořádku, pracují, založili rodiny a žijí běžný, spokojený život.
Myslím, že by vám osobní konzultace mohla výrazně pomoci v tom, abyste nelehké období, které aktuálně prožíváte, ve zdraví zvládla a váš život se netočil výhradně kolem synova užívání pervitinu. V případě zájmu byste se mohla také setkat s dalšími rodiči, kteří jsou v podobné situaci a probrat, jaká řešení vyzkoušeli oni, co se jim osvědčilo a pomohlo. Určitě se nerozpakujte a schůzku si domluvte, netřeba mít pocity viny ani selhání v roli rodiče. Uvidíte, že opora, kterou takto získáte, bude smysluplná nejen pro vás, ale nakonec i pro vašeho syna.
Plzeň, Kontaktní centrum
Centrum protidrogové prevence a terapie, o. p. s.
Havířská 11, Plzeň, 301 00
telefon: 377421374
fax: 377421374
Mgr. Dagmar Špillerová
http://www.cppt.cz