odvykani pervitinu
vecernice
MUJ SYN-22LET,ZACAL S PERVITINEM PRIBLIZNE PRED PUL ROKEM.PREDTIM HULIL MARIHUANU A S PERNIKEM MEL UZ TAKE ZKUSENOST,ALE JEN SVATECNE A SNUPANIM.NYNI SI PRAVDEPODOBNE DENNE PICHAL-PUL ROKU.OD 15.2.JE ZATIM CISTY.CHTELA JSEM SE ZEPTAT,JESTLI MUZE SAM,BEZ ODBORNE POMOCI,PRESTAT.ON TVRDI,ZE ANO,NA LECENI NECHCE.ZATIM VETSINU DNE PROSPI

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den.
Jistě, že je možné vyabstinovat od pervitinu sám, bez léčby. Ale s odbornou pomocí je zvládnutí snažší, a to především z hlediska douhodobého udržení abstinence. Protože jedna věc je pervitin vysadit, což má zpravidla za následek nadměrnou spavost a také chuť k jídlu, neboť organismus se snaží kompenzovat vyčerpání, ke kterému při denním užívání pervitinu dochází, celkově to však trvá jen několik dní, týden. Tělo se relativně zotaví, nicméně se projeví psychická složka závislosti, pro kterou jsou charakteristické silné chutě znovu pervitin užít, deprese, rozladěnost, neschopnost zvládat běžný život bez pervitinu. Tyto stavy přetrvávají mnohem déle a bývají příčinou, proč se dotyčný znovu k pervitinu vrací a abstinenci neustojí.
Informace vám píšu jen ve velmi stručné formě, pokud byste si chtěla přečíst o pervitinu něco více, můžete se např. podívat na na těchto stránkách do rubriky:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Určitě vám situace se synem dělá velké starosti a není lehké ji zvládat. Možná by vám pomohlo, kdybyste si o tom všem zašla popovídat s odborníky osobně, bez ohledu na to, jak se syn k léčbě staví. Získala byste potřebnou oporu, mohla byste se lépe v problému zorientovat a promyslet své další kroky a přístup k synovi. Pokud byste měla o něco takového zájem, dejte vědět region, doporučíme vám vhodné zařízení, kam byste se mohla obrátit. V takovýchto problémech je opravdu osobní kontakt nenahraditelný.
Přeji do budoucna hodně štěstí a sil.