side effect
veravoli
Dobry den! Moje dcera uzivala kokain, celkove 20 car za 2 mesice. Bylo to na podzim. Ted uz kokain ne uziva, ale zustal se u ni side effekt: porad mrzne, obcas je agresivni. Chce toho zbavit a potrebuje konzultace doktora a detoksikace. Doporucte prosim nejaku ordinace v Praze.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Můžete se obrátit na kolegu, zde kontakt :
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
110 00 Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: +420 222 924 245
Fax: +420 266 315 306
e-mail: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba : MUDr. Minařík Jakub
Veškeré služby jsou bezplatné, pouze v případě psychiatrického vyšetření je nutno uhradit regulační poplatek 30,- Kč jako u běžných lékařů. Je vhodné se předem na uvedených tel. číslech objednat, pokud by se dcera nacházela ve vážné krizi, můžete přijít i bez objednání.
Více zde :
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Dále doporučuji navštívit poradnu pro rodiče, kde se v osobním kontaktu můžete bezplatně poradit jak dále vhodně v tomto nesnadném období pokračovat. Zde kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
110 00 Praha 1
mapa
Telefon: +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9,00 - 19,00 (po předchozí domluvě)
Více zde :
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.