nevím jak dál
Denisa
nevím,jak sehnad práci a a jak se dostat do liberce kdyz nemám finance na bydlení sem na Děčínském doléčovacím centru a nevím jak se hnout z místa

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Deniso,
je mi to líto, ale nejsem schopná Vám odpovědět na otázku, jak dosáhnout svého cíle. Neznám dobře Vaše možnosti, ani nevím, zda je Váš cíl (sehnat práci, bydlení v Liberci) v tuhle chvíli vůbec reálný. Stejně tak neznám možnosti v Děčíně a Liberci; nevím, jaké programy podpory zde v tuto chvíli nabízí pomoc.
Píšete, že jste na děčínském Doléčovacím centru. Předpokládám, že tam máte něco jako "garanta", nebo sociální pracovnici, se kterými můžete podobné otázky řešit. Už jste to s nimi probrala? A s jakým výsledkem a doporučeními? Máte i jiné cíle a možnosti?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.