THC
eleonora
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak dlouho působí THC v moči, či krvi.
Před třemi týdny jsem si dala max. 2 \"prásky\" a zajímalo by mě, zda příští týden, kdy jdu na testy, kvůli práci, budou mé testy pozitivní? Děkuji za vaší odpověd.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den.
Vaše testy z krve i z moči by měly být určitě negativní. Pokud se u vás před třemi týdny jednalo o ojedinělé užití THC a od té doby jste marihuanu neměla, myslím, že se nemáte čeho obávat. Z moči je THC zjistitelné až jeden měsíc od posledního užití, ale to pouze v případě, že dotyčný užíval intezivně a po dlouhou dobu. Při občasném užívání se testy z moči negativizují do dvou týdnů. Z krve jsou doby detekce THC ještě kratší, do deseti dnů při občasném užívání, při intzivním užívání dva týdny.
Hodně štěstí.