THC
Sammy
Dobry den mam takovy dotaz. Jeden muj znamy jde za tyden na odbery krve pred operaci, ale vcera se strasne zhulil a boji se, ze mu na to v ty nemocnici prijdou...jde to takhle poznat?..dekuju za odpoved.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
v rámci předoperačního vyšetření krve se testy na přítomnost THC nedělají. To by pro to musel mít lékař speciální důvod a také vás o věci informovat.
Nu, a pokud kamarád "nehulí" denně, ale byla to ojedinělá záležitost, nelze vyloučit, že po osmi dnech by testy byly tak jako tak negativní. Jen si říkám, že na operaci se nechodí bezdůvodně, takže kamarád má nejspíše nějaké zdravotní problémy a samotná operace představuje pro organismus docela velkou zátěž. Takže zdravá životospráva by určitě nebyla od věci.
Hodně štěstí vám i kamarádovi a ať to dobře dopadne.