ignorace
jana
dobry den,vydim,ze tady na to pekne prdite.vim,ze jsem se do tech svych problemu dostala sama.alke kdyz nabizite pomoc tak jsem cekala ze mi opravdu pomuzete. a nic...deku vam tedy pomuzu si sama....seru na vas

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jano,
naše poradna se zaobírá zcela všemi dotazy, které na poradnu přijdou. Možná se Vám to bude zdát divné - nicméně těch, kteří mají podobné potíže jako Vy, potažmo blízké osoby uživatelů drog, není málo, dotazů nám sem chodí opravdu mnoho. Snažíme se odpovídat rychle, ale ne vždy je v našich silách odpovídat hned.
Vaše předešlé dotazy jsou již zodpovězené. Můžete si je přečíst.
Přeji Vám, aby se Vám podařilo brzy na léčbu nastoupit.
Mějte se hezky, přeji hodně sil.
P.S. chápu, že jste z celé situace nervózní a ráda byste byla již někde v léčbě. Jak jsem již psala v předešlých odpovědích, buďte trpělivá. Je dobře, že jste se rozhodla své potíže řešit, máte rozhodně šanci se z drog dostat, tak jako se to podařilo mnohým. Doufám, že Vás čekání na volné místo neodradí...
S pozdravem Markéta K.