Pro Janu Justinovou
Rozára :o)
Dobrý den Jani,
v roce 2004,2005 jsem Vám psala o mě, o mém muži - Michalovi, jak jsem si já, děvče drogami nepolíbené, vzala narkomana s desetiletou kariérou, po léčbě v Bílé Vodě a jak mi tak jednou v červnu zrecidivoval......jo a taky, že budeme mít svatbu :o)
Tak - ta recidiva v roce 2005 byla fakt jen jednou, v roce 2006 se nám narodila holčička Rozárka :o), Michal funguje, pracuje, drogy nebere :o)všechno jsme to zvládli a myslím, pevně v to věřím, že už to doklapeme do důchodu :o)
a jak jsem si tak přečetla, tak jste se taky provdala!! Nevím, jak je to dlouho, ale i tak - dodatečně - hodně štěstí!!!!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den Rozáro,
jsem moc ráda, že se Vám daří, a že jste všechno tak dobře přestáli. Jak je vidět, relaps nebo recidiva ještě nic neznamená. Často říkáme lidem v léčbě i jejich rodinám, že relaps je běžnou součástí abstinence a nemusí být nic ztraceno. A Váš příběh přesně tohle potvrzuje. Vždycky je fajn číst takové zprávy...Moc gratuluji i k dceři - poměrně pozdě, když z ní bude za chvíli školačka :)
Mějte se dobře a ať Vás až do důchodu už žádné drogy nepotkají!
Jana Žáková (Justinová)