Je to mozné?
Janina
dobry den,
chtela jsem se zeptat zdali clovek ovlivnen nejakou drogou může mít stav, kdy v jednu chvíli mluví uplně bláznivě, jakoby opile a za půl hodiny je ,,relativne\" normální a neví, že něco takového říkal?. Je možné, že je to příznak užití drogy? Nebo mám zbytečné obavy? Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko s takto minimálními informacemi dělat nějaké závěry. Může a taky nemusí. Rozhodně ani nelze takto na dálku a přes internet objektivně situaci zhodnotit. Vždy je třeba především osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou...
Netuším, o koho se jedná, zda jste rodič a máte obavu o své dítě, či jiná blízká osoba z Vašeho okolí by případně mohla mít potíže s drogami. Buďto napište více (můžete využít i skryté poznámky, která není součástí veřejného webu) nebo uveďte město a my Vám doporučíme zařízení, kam byste si o svých pochybnostech mohla zajít popovídat více a konkrétněji. V tomto ohledu bývá osobní kontakt nejúčinnější...
Zdali jste z Prahy, můžete využít naši poradnu pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog, zde kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
110 00 Praha 1
mapa
Telefon: +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9,00 - 19.00
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Více zde : http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.