HIV
nevyléčen
Mám zjištěnou infekční onemocnění moči a infekční nemoc Syfilis, které nejspíše nelze vyléčit, několik let jsem nebyl nemocný, ani jsem nezakašlal, mám pocity silného tlaku na hrudníku, mám někdy až fialové končetiny, neustále sucho v ústech, poruchy sluchu a zraku a dneska jsem močil krev... Je možné že mám HIV??? Prosím co nejdříve odpověď. Vlasta

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Vlasto.
Těžko říci, takto po internetu, čím jsou vaše zdravotní problémy způsobeny. Je mi líto a umím si představit, jak vás váš zdravotní stav zneklidňuje. Spolehlivou odpověď vám však může dát jen lékař, který vás vyšetří a udělá vám příslušné testy. Ty symptomy, které popisujete, zdaleka nemusí znamenat HIV pozitivitu, ale řadu jiných onemocnění a bylo by dobré je včas zaléčit.
Chápu, že vás trápí to, že byste mohl být HIV pozitivní. Ale zbytečně se tím nezúskostňujte a k lékaři zajděte opravdu co nejdříve.
Přeji, ať to dobře dopadne a jste brzy v pořádku.
Bezplatná HIV info linka:
800 144 444