lecebna,leceni
jana
Dobry den,cizova. Chtela bych se lecit ze zavislosti na pervitinu.ale vse strasne dlouho trva.na psychiatrii teprve cekam,musi se tam obednavat atd. je mozne nastoupit na lecbu jen tak bez vysetreni.pokud ano co si muzu zbalit a co ne. jsem cista pres tyden,mam strach ze to nevydrzim,potrebuji lecbu hned. jde to? dekuji a naschledanou.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
neuvádíte, jaký způsob zprostředkování léčby jste zvolila...také jste neuvedla žádný region, město...
Nejlepším a způsobem je obrátit se na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam požádat o zprostředkování na detoxifikační jednotku. Pobyt na detoxu je vždy podmíněn před nástupem do léčebny či terapeutické komunity. Je výborné, že jste zvládla být týden čistá, nicméně i přes to, že jste několik dní bez drogy, stejně musíte detoxem projít, aby byla jistota, že je Váš organismus vyčištěn. Pokud byste měla potíže během abstinenčního syndromu, tak na detoxifikační jednotce Vás zameditují tak, aby byl abstinenční syndrom lépe snesitelný.
Bohužel, v některých případech se stává, že se na volné místo na detoxu či v léčebně musí čekat s ohledem na kapacitu. Buďte trpělivá, rozhodně to za to stojí. Můžete zatím, než léčbu nastoupíte docházet do K-centra a postupně se na léčbu připravit. I tam by Vám poradili, co si sebou vzít apod...
Pokud byste chtěla kontakt na Kontaktní centrum u Vás, napište nám, o jaké město by šlo. Nebo se sama můžete podívat do databáze zde www.drogy-info.cz - rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - kontaktní centrum.
Zdali jste z Prahy, můžete se obrátit na naše K-centrum, zde kontakt :
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Provozní doba :
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více informací zde :
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Přeji, aby se Vám podařilo vyřídit vše co nejdříve, držte se.
S pozdravem Markéta K.