Nevim si rady
Malilicka
Dobry den,
jiz delsi dobu uzivam pervitin. Chci s tim prestat, ale sama to nezvladam, byla bych rada, kdyby mi nekdo jen poradil, jak zvladat situaci a pritom neprijit o zamestnani atd.., navic sem dost stydliva a dela mi problem se dopravit do neznamych mist, ale o problemu bych radeji hovorila s nekym neznamym..
Poradili byste mi lekare, poradce v blizkosti Prahy Zlicina?
Predem moc dekuji za odpoved a preji pekny den.
M.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
myslím, že je moc dobře, že jste se rozhodla pro vyhledání odborné pomoci. Pokud se člověku samotnému abstinovat nedaří, bývá to nejlepší cesta, jak si s tím poradit a věci posunout správným směrem. Pokud pracujete a pochopitelně o práci přijít nechcete, byl by pro vás ideální některý ambulantní program. Níže vám posílám kontakty na zařízení, kam byste se mohla obrátit a domluvit si konzultaci.
Bohužel, vhodných zařízení není zase až tolik, aby bylo možno vybírat v jediné pražské lokalitě, takže posílám výběr z celé Prahy.
Věřím, že to zvládnete a váš život se dostane na ty správné koleje. Hodně štěstí a sil.
Praha 6, Ambulantní léčba
Ambulantní program Prev-Centrum o. s., Po-Čt (8-18 hod), Pá (8-16 hod)
Meziškolská 1120/2, Praha 6, 169 00
telefon: 233 355 459, 777 161 138
Mgr. Alexandra Roubalová
http://www.prevcentrum.cz
Praha 4, Centrum pomoci závislým
Ambulantní program
Rodvinovská 3, Praha 4, 140 00
telefon: 261262828
MUDr. Ivana Coufalová
Praha 6 - Řepy, AT poradna
AT ambulance
Socháňova 1221/25, Praha 6 - Řepy, 163 00
telefon: 724584283
MUDr. Gita Pekárková
Praha 7, Ordinace psychiatrie a AT
AT ambulance
Štrossmayerovo náměstí, Praha 7, 170 00
telefon: 220190667
MUDr. Helena Malá, CSc.
Praha 7, Ordinace AT
AT ambulance
Nad Štolou 18, Praha 7, 170 00
telefon: 266010321
MUDr. Ivana Pelikánová