THC
Lama
Děkuji moc za odpověď. Jde mi o to ,aby se o látkách nedozvěděli rodoče nebo aby mě neprozradil doktor. Ale děkuji moc za odpověď, uklidnila mne. L.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu a díky. Vždycky to potěší.
Legislativa, pokud jde o sdělování informací rodičům o zdravotním stavu svých dětí, se nedávno měnila. Nejsem si však jistá, zda už vešla v platnost. Pravomoce rodičů jsou nově posíleny.
Nicméně pořád platí to, že pokud lékař nemá důvod testovat Vás na THC, tak to neudělá. A navíc, podrobné a spolehlivé testy, které prokáží, že jste užila THC, nejsou nejlevnější.
Podle toho, co jste napsal/a (že se bojíte prozrazení rodičům), soudím, že jste nezletilý/á. Experimentování s marihuanou je v jistém věku poměrně typické. Na druhou stranu - pravidelné užívání - už tak typické není, a může se za ním skrývat řada jiných problémů. Přemýšlel/a jste někdy o důvodech, proč marihuanu vlastně denně užíváte?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.