THC
Lama
Kouřím trávu denně, ale budu muset dávat moč kvůli ledvinám na vyšetření. Mohou doktoři najít thc v moči i když nebudou dělat testy přímo na to ?? Děkuji L.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Pokud nebudou THC a jeho metabolity ve Vaší krvi záměrně hledat, nic nezjistí. Pokud svému lékaři důvěřujete, můžete se ho na to sám/sama zeptat. Aby takové testy provedl, musel by mít podezření na souvislost mezi Vaší nemocí a případným užíváním. Taková souvislost však není příliš pravděpodobná. Všechny takové informace podléhají lékařskému tajemství. A to i v případě, že by se užívání marihuany provalilo. Limitem jsou pouze testy na žádost policie/soudu, případně byste musel/a být nezletilý a do procesu testování by záměrně zasáhli Vaši rodiče.
Nevím přesně, čeho se bojíte. Zda by Vám mohlo prozrazení, že jste pravidelným konzumentem marihuany nějak ublížit. Případně se obáváte, že nějak souvisí s Vašimi zdravotními problémy, kvůli kterým Vás budou testovat?
Kdybyste chtěl/a, napište víc. Můžete k tomu využít i skrytou poznámku, Dotaz i odpověď pak budou přístupné pouze Vám.
Stačí to takhle?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.