erekce po piku
anonym
Zdravim, chtel bych se zeptat jak to je s erekci po piku. Vzdy kdyz si dam piko tak se muj penis zmensi na minimum a nevzrusilo by me ani 10 zen. Je to normalni?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den.
Vaše reakce na pervitin určitě nepatří mezi ty typické, nicméně stávat se to může. Pokud s erekcí bez užití pervitinu problémy nemáte, patříte prostě mezi tu menšinu uživatelů, jejichž reakce je atypická. Což nakonec platí u všech psychotropních látek - jejich účinky jsou u každého jednotlivce individuální.
Sexuální dysfunkce však mohou být přítomny u uživatelů, kteří pervitin berou intezivně a po dlouhou dobu.
Ještě mě napadá, že na vašem místě bych se raději nesnažila situaci vyspravit nějakou podpůrnou medikací. Výsledek kombinace pervitinu s další látkou může být poměrně nevyzpytatelný.
Nu, je to nemilé, ale vypadá to, že si prostě budete muset vybrat - buď pervitin a nebo sex.
PS:
Pro vaši informaci si zde dovoluji okopírovat část článku "Vliv drog na sexualitu", který se k tématu vztahuje. Jeho autorkou je kolegyně Mgr. Jana Justinová a vyšel v časopise Psychologie dnes (1.7.2009).
"Methamfetamin, obecně v Čechách známý pod názvem pervitin, patří do skupiny budivých aminů, tedy stimulačních drog, a jeho účinky bývají silnější než účinky amfetaminu. Jde o drogu domácí výroby.
* možná pozitiva: Pervitin zvyšuje koncentraci dopaminu a noradrenalinu. Tyto neurotransmitery patří mimo jiné také k centrálním mediátorům sexuálního vzrušení. Methamfetamin tedy, stejně jako amfetamin, zvyšuje touhu po sexu. Stimulanty obecně prodlužujídobu trvání sexuálního styku, dodávají energii k většímu výkonu a oddalují orgasmus. Objevuje se také často větší kreativita spojená se širokým spektrem sexuálních praktik, často i netradičních nebo považovaných běžně za nepřijatelné, jako je skupinový sex, sado-masochistické praktiky apod. Intoxikace snižuje zábrany a rozvolňuje hranice, proto je pervitin užíván na povzbuzení odvahy, k seznámení za účelem sexuálního styku.
* možná negativa: Bývá těžké dosáhnout uspokojení zvýšené chuti na sex. Myšlenka na sex se při intoxikaci stává vtíravou, a tedy velmi nepříjemnou především pro toho, kdo nemá možnost kýženého sexuálního vybití. To se stává hlavně dlouhodobým uživatelům, zvláště pokud se už dostanou na okraj společnosti. Výzkumy ukazují, že uživatelé pervitinu obou pohlaví mají větší sklon k občasným homosexuálním stykům a nezvykle velké procento se považuje za bisexuály. Spolu s praktikami, jako je skupinový nebo anální sex, větší promiskuitou a delším trváním koitu, tvoří tento fakt výsledný obraz pervitinu jako jedné z nejrizikovějších omamných látek z hlediska přenosu HIV a sexuálně přenosných chorob. Amfetaminy způsobují u mužů i problémy s erekcí, kvůli kterým je pak často jednodušší masturbace než partnerský sexuální styk. Pod vlivem pervitinu bývá oslabena i schopnost dosáhnout orgasmu a ejakulace. Pohlavní orgán muže bývá méně citlivý. Zatímco příležitostné užití stimulantů může dočasně podpořit některé složky mužské sexuální aktivity, chronické užívání těchto látek často vede k sexuálním dysfunkcím. Ženy pozitivní efekt pervitinu na výkonnost oceňují méně vzhledem k tomu, že je pro ně často důležitější emocionální složka sexu. Ta je však pervitinem naopak utlumována. Sex se s ním stává víc sportem než společným zážitkem. Ženy obvykle uvádí absenci prožitku blízkosti s partnerem. Vinou dlouhého trvání koitu po užití pervitinu trpí také ženy často mechanickým poraněním pohlavních orgánů (to hrozí stejně tak i u muže), vaginálními mykózami apod. Nezřídka se též stává, že nesouhlasí s některými praktikami vyžadovanými partnerem, a pod vlivem drogy jsou k nim nuceny. Výskyt znásilnění a zneužití v anamnéze uživatelek pervitinu je velmi vysoký."