Pomůže syna vyhodit na ulici
libuš
Synovi je 20 let a již několik let je na drogách.Začínal s marihuanou a ted šnupe pervitin.Občes je na tom lépe a potom do toho spadne zase znova.Léčit se nechce,protože tvrdí,že to má pod kontrolou.Doma krade a do práce nechodí.Myslíte že by pomohlo vyhodit syna na ulici?Nebo co mám s ním jiného dělat?Děkuji za odověd Libuš

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Libuško,
chápu, že to není snadné rozhodnutí...pro rodiče určitě jedno z nejtěžších. Proto vždy doporučujeme, aby na toto nesnadné období nezůstávali se svými pochybnostmi a starostmi sami a i v momentech, kdy jejich děti prozatím využití odborné pomoci odmítají, ji využili ony sami. Možná by nebylo od věci, abyste i Vy, navštívili nějaké zařízení a podrobněji se o všem více konkrétněji poradili. Nemusíte se možná hned rozhodovat pro to nejkrajnější řešení, třeba by se dalo zkusit nejprve dohodnout na určitých pravidlech, které kdyby nefungovali - po té dále řešit...
Uživatelé drog se nachází v různých etapách. To, že dnes syn své potíže řešit odmítá, neznamená, že tomu tak musí být zákonitě vždycky. Proto je dobré být v kontaktu s odbornou pomocí a na situaci, kdy pomoc bude ochotný přijmout, být připraveni...
Netuším, zda je pro Vás dostupná Praha, pokud ano, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a být s ní v průběžném kontaktu, kde byste měli možnost své jednotlivé kroky konzultovat a radit se.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
110 00 Praha 1
mapa
Telefon: +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Vše bezplatně, je nutno se předem telefonicky objednat.
Zdali žijete někde jinde, napište ještě jednou a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, pokusíme se Vám doporučit jiné zařízení, kam byste se mohli obrátit.
Zatím se mějte hezky. Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.