Jak postupovat?
Berta
Dobrý den,
kamarad je uzivatelem pervitinu uz znacnou dobu.. Kdyz sem ho po delsi dobe videla, zjistila jsem, ze je jeste vic hubenejsi nez obvykle a prozila sem s nim neprijemnou situaci kdyz mel \"abstak\" a mel zachvaty breku a zoufalstvi.. uvedomuje si ze ma problem ale nechce ho resit.. mozna by ho i resil ale nevi jak.. ma strach z leceben a ruznych zarizeni kde mu mohou pomoci.. Je mozne aby si s nekym promluvil? Kde bychom (nebo no sam) mohl/i nekoho takoveho nalezt? je nejaka sazba za sezeni (nevim jak to nazvat).. A kolik stoji pobyt v lecebne?
Predem dekuji za odpoved :) Berta

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Berto,
ano, Váš kamarád si o své situaci samozřejmě může dojít popovídat a to zcela anonymně a bezplatně do Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog. Nemusíte se objednávat, můžete přijít kdykoliv během provozní doby. Zde kontakt :
Kontaktní centrum, o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Provozní doba :
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více zde :
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Další možností je využít ambulantního programu, který naše organizace též poskytuje. Každé úterý a čtvrtek pravidelně probíhá v čase od 10.30 - 12.00 tvz. Motivační skupina, kam se každý zájemce o využití ambulantní léčby může přijít nezávazně podívat a po té se rozhodnout, zda dalších služeb využije či nikoliv. Není třeba ani lékařského doporučení.
Kontakt :
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: +420 220 803 130
+420 220 800 041
Fax: +420 266 710 489
GSM: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Provozní doba :
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00
17.00 - 18.30 - rodič. konzultace
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
Více formací zde :
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Pokud byste si Vy sama, chtěla více popovídat o možnostech, kapacitách a i rizicích, které Vás mohou během Vašeho pomáhání potkat (což bych doporučovala), můžete se obrátit na naši poradnu, která se úzce specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
110 00 Praha 1
mapa
Telefon: +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba : PO až PÁ 9,00 - 19,00
Bezplatně, nutno se předem objednat.
Více zde :
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Podívejte se na uvedené odkazy, pokud byste měla případné další dotazy, klidně napište znova. Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když nám napíšete, jak to s kamarádem dále vypadá...
S pozdravem Markéta K.