Bere pervitin?
Tonda
Dobry den, rad bych se zeptal, zda je mozne ze zena bere pervitin. Nejsem si tim jisty, osobne nemam zadne zkusenosti. Jsme spolu nekolik let a za tu dobu jsem vypozoroval obcasne divne chovani. Jedna se o to, ze v jednom obdobi porad spi a nic se ji nechce - prospi treba nekolik dni (prijde z prace a zaleze do postele, o vikendu klidne cely den v posteli). Pak nastane situace kdy jde za kamaradkami. A pak se vse uplne obrati - prvni den se lehce zmeni jeji chovani, trosku i hlas (nevim presne jak popsat, asi ton hlasu). A vubec nema potrebu spat - nespi treba vubec celou noc. To trva nekolik dni a postupne prejde do stavu, kdy je vic \"hadava\"/ chce prosadit svuj nazor (razantneji), moc neji, zacne se mracit - jeji mimika obliceje je takova mraciva, vykuluje oci - nevim presne jak pospat (ruzne tiky?). Jeji chovani je absolutne jine nez v obdobi, kdy vecinu casu prospi - to je prijemna a usmevavejsi - ale nic nedela a jen ji... Nejsem si jisty cim to muze byt, bavit se o tom nechce respektive to v podstate nijak nekomentuje. Bohuzel je to obcas dost neprijemne a rad bych zjistil cim to muze byt a vyresil tento problem. Jestli to muze byt pouze nepravidlenym zpusobem zivota a nebo v tom muze mit roli i nejaka latka.
dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
to jak popisujete chování své partnerky, by se dalo přičíst účinkům konzumace pervitinu, ale nikdy nelze situaci objektivně zhodnotit touto cestou přes internet. K posouzení je nezbytný především osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou. Některé psychické potíže, které nemusí vůbec souviset s konzumací drog, se mohou projevovat podobně. Leckdy stačí stres, starosti, nastřádaná únava...
Více o pervitinu se můžete dočíst zde :
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Dále bych Vám doporučila obrátit se na kolegyni Mgr. Čtrnáctou, která se úzce specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. V osobním kontaktu budete mít rozhodně mnohem více prostoru probrat vše co je třeba a pohovořit více konkrétněji o svých pochybnostech...Pokud by se případně konzumace opravdu u partnerky potvrdila, tak i zde by Vám poradili, jak v dané situaci vhodně pokračovat dále či jaké zařízení by Vaše žena mohla v případě zájmu využít...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
110 00 Praha 1
mapa
Telefon: +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba : Po až PÁ 9,00 - 19,00
-        veškeré služby jsou bezplatné
-        je nutno se předem objednat
Více informací naleznete zde :
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, přeji, ať vše dobře dopadne. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat jak to dopadlo a jak se vše dál odvíjí. Držím palce !
S pozdravem Markéta K.