pervitin
Nina
Dobrý den
již několik let mám problémy s drogami, poslední rok hlavně s pervitinem, který jsem přestala zvládat. Šnupu pervitin každý den a bez něj už nejsem schopná fungovat. Chtěla bych se léčit, jenže pervitin není můj jediný problém. Mám dluhy za bývalého přítele. Už víc jak rok mám 2 práce a jsem v nich téměř pořád, \"díky\" pervitinu, jenže i tak to nezvládám platit a teď už mám část dluhů v exekuci. Nechala jsem to zajít příliš daleko. Už takhle dál žít nechci a nemůžu, chtěla bych se dostat z fetu vyřešit svou finanční situaci a začít zase normálně žít... moc bych si přála nastoupit do léčebny nebo komunity ale nevím jestli je to možné když mám dluhy... prosím poraďte mi co dělat

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je dobře, že píšete. Dát si svůj život do pořádku je rozhodně dobrá volba. Je chvályhodné, že máte snahu řešit závazky, které máte. Nicméně být ve dvou zaměstnáních dlouhodobě, je dosti fyzicky i psychicky náročné. ,,Díky" pervitinu teď možná zvládnete takové nasazení, ale řešení to také není...zničila byste se a ve výsledku byste stejně nebyla schopna dluhy hradit. S největší pravděpodobností, by přibyli další...
Myslím, že v první řadě je důležité, abyste dala do pořádku sama sebe a postupně to vše další. Pokud budete v léčbě, jistě by Vám sociální pracovníci poradili, jak by se dali Vaše dluhy řešit. Rozhodně nebudete jediná, která by nastoupila léčbu a měla tyto potíže. K závislosti se úzce váží i finanční trable a plno jiných...
Netuším, odkud jste, neuvedla jste žádné město. Pokud je Vám dostupná Praha, obraťte se na naše Kontaktní centrum, které by Vám pomohlo zprostředkovat nástup na detoxifikační jednotku, kterým musí projít každý zájemce o léčbu jako tokovou, ať na AT oddělení na psychiatrii nebo komunitě. Toto K-centrum, též vede v patrnosti pořadník do Terapeutické komunity Němčice, takže vše můžete vyřídit zde. Pracovníci Vám vše vysvětlí a poradí co a jak dál...
Kontaktní centrum, o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Provozní doba :
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více info zde :
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zde si můžete přečíst informace o léčbě v terapeutických komunitách :
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
Zatím se mějte hezky, navštivte K-centrum co nejdříve. Pokud žijete někde jinde, napište znova a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti.
Přeji hodně sil. A nevěště hlavu, vše se dá řešit...
S pozdravem Markéta K.