pv
novi
Dobrý den, dceři je 17, bere pervitin. Asi dva až tři týdny vydržela bez drogy. V posledních dnech však nechodí do školy,test byl pozitivní. Snažila se nás dokonce přesvědčit, že nic nebrala. Je to zklamání, všechny předchozí domluvy se minuly účinkem. Je možné, že je závislá tak, že s tím sama nedokáže přestat? Dá se míra závislosti zjistit,odhadnout? Jak je to s ambulantní léčbou - jak probíhá a jak se přilásit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak pokud jste již navázáni na Poradnu pro rodiče, je to velmi dobře. Rozhodně spolupráci zachovejte a vše, o čem píšete zde ve skryté poznámce, proberete i s kolegy tam. Osobní kontakt je vždy účinnější. Také mají o Vás a o celkové situaci jistě již více informací, takže určitě proberte i možnost léčby pro dceru.
Níže uvádím odkazy na naše zařízení, která by se eventuelně mohla  Vaší dceři nabídnout. Tak se na to podívejte a po té to proberte v Poradně.
Tato webová poradna, Poradna pro rodiče i zařízení /viz odkazy/, spadají pod stejnou organizaci a úzce spolupracují. Tudíž v Poradně pro rodiče by Vám v případě, že se rozhodnete nějaké další léčebné zařízení využít, odpověděli Vaše další doplňující dotazy či Vás navedli jak pokračovat dál...
Denní stacionář - ambulantní program
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Terapeutická komunita Karlov - pobytová léčba
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
Zatím se mějte hezky, přeji hodně sil, pro všechny...
S pozdravem Markéta K.