Párty
Pártyboy
Dobrý den mám dotaz, celý život vrcholově sportuji, ve svých 22 letech jsem přestal a začal tvrdě pracovat, v práci trávím kolem 300h za měsíc, rozešel jsem se po 5 letém vztahu a začal chodit jak je každému známo na akce a párty, po práci si šňupnu trochy perníčku, zakouřím si marihuanu a tyto dvě drogy kombinuji skoro každý víkend, úplně mne přemohla závislost na house music, nevím jak moc mě to může ovlivnit mozek a celkově organismus ale je fakt že jsem zhubl 5 Kg a cítím se hodně oslaben, je možnost tyto víkendové akce provozovat třeba jen jednou za 14dnů? děkuji s pozdravem Lukáš.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lukáši,
po pravdě řečeno, myslíte si, že když nebudete chodit na párty každý týden, ale ob týden, že to bude nějak výrazně lepší ?
Samozřejmě, že konzumace jak THC, tak pervitinu ovlivní Vaší psychiku, potažmo organismus. Více podrobněji se dočtete zde :
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Sice se ve Vašem dotaze tážete, spíše na ovlivnění House Music, nicméně, předpokládám, že na tyto akce chodíte pod vlivem těchto drog, tudíž máte tuto hudbu úzce spojenou s drogami...Při mé profesní dráze jsem i nějakou dobu působila v Terapeutické komunitě (pobytová léčba). Někteří naši klienti si hudbu, kterou poslouchali při svém braní po nějaký čas záměrně nepouštěli, nýbrž jim samotný poslech hudby připomínal jejich drogové období a vyvolával ,,chutě" ...
Chápu, že vypustit ze svého života sport, na který jste byl zvyklí (jistě Vás i naplňoval) a zároveň se potýkat s rozchodem dlouhodobého vztahu, je náročné období...Ale řešit v sobě ,,prázdno", které možná (?) v sobě v tuto chvíli pociťujete - únikem k drogám, potažmo k House Music, to opravdu nevyřešíte. Spíše si zakládáte na mnohem větší ztráty, které možná  můžete vzhledem k okolnostem, pociťovat...
Netuším, jaký sport jste provozoval a z jakého důvodu jste jej přestal dělat. Tato volba, kterou jste zvolil, Vás rozhodně nedovede k něčemu dobrému. Nechtěl byste si o Vás a o všem co se teď děje, s někým více popovídat ? Pokud byste měl zájem, můžeme Vám doporučit nějaký kontakt. Nebo nám můžete napsat více, lze i využít tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí. Tak to zvažte.
S pozdravem Markéta K.