Otok po vpichu
Liloo..
Dobrý den, mám dotaz ohledně otoku po vpichu. Aplikovala jsem si včera kolem 14.hodiny nitrožilně dávku pervitinu do pravého kotníku z vnitřní strany a zřejmě jsem si aplikovala ´VEDLE´, ale nepálilo to jako za normálních okolností. Jenže mě po chvíli začala žíla na kotníku bolet a dokonce i trochu otekla, otok vypadá jako štípnutí od vosy, je horký a pulsuje v něm. Připadá mi to jako kdybych měla ucpanou žílu nebo špatně napíchlou, vůbec nevím, co si o tom mám myslet! Jaké kroky bych měla podniknout?? Děkuji Jana S.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jano,
těžko situaci objektivně zhodnotit takto na dálku. Předpokládám, že navštívit běžného lékaře se Vám asi moc nechce. Nejlépe bude, když hned zítra navštívíte Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a svou nohu ukážete pracovníkovi K-centra. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit hned ráno přímo na naše Káčko, zde kontakt :
Kontaktní centrum, o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Provozní doba :
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více informací zde :
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud žijete někde jinde, můžete se podívat do databáze kontaktů a vyhledat si nejbližší Kontaktní centrum u Vás, zde www.drogy-info.cz - rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum. Nebo napište ještě jednou a uveďte města, která máte dobře dostupná.
Rozhodně v Káčku s pracovníkem proberte i možnost bezpečnějších aplikací. Ničeho se nebojte, veškerých služeb lze využít i zcela anonymně a veškeré služby jsou bezplatné.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, v rámci zachování Vaší anonymity.
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať to dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.