sprej
Macek
Dobrý den, začali se nám doma ztrácet spreje - deodoranty. Našli jsem je u dcery v pokoji, všechny prázdné a poschovávané na různých místech. Na internetu jsem našla, že by bylo možné je vdechovat. Jak poznáme, že to skutečně dělá a je to vůbec možné? Děkuji.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
i když je možné všechno, pravděpodobně nejde dlouhodobě vdechovat deodoranty ve spreji. Je však možné, že se jenalo o jakýsi experiment. Spíše než fakt, že jste spreje objevili je pro vás důležité zkusit si uvědomit, proč jste se dcery normálně nezeptali. Také je dobré věnovat pozornost změnám v jejím chování - to bývá často důležité vodítko při podobných úvahách. Ale zase je dobré si je neplést s normální pubertou... Je to prostě hodně složité a univerzální odpověď asi nenajdeme, ale pokud chcete, napište o své dceři více a můžeme to ještě probrat.
Pepa Šedivý