toxická psychoza
Anonym
Dobry den,jsem rončík 94 a parkrat jsem si zahulil trávu 1.stav byl normalni smal jsem se a tak ale ten druhy byl už hnusny nebylo mi dobře,potil jsem se a mel jsem Halucinace asi 3 dny pak me potkalo takové neštěstí ,že jsem si to VSUGEROVAL a někteří tvrdí že musím na Léčení....a někteří říkají,že to přejde časem samo...ptám se,co mám dělat?děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
velmi těžko se takto přes internet objektivně zhodnotí psychický stav...
Nicméně, pokud máte potíže, které neodeznívají či se trvale drží, doporučuji se obrátit na lékaře, nejlépe psychiatra, který je specializován i na problematiku nelegálních drog. Co říká okolí, na to se lidově řečeno vykašlete. Pokud cítíte, že ,,něco není v pořádku" (předpokládám, že ano, když píšete sem) - zajděte si o tom co se s Vámi děje popovídat s odborníkem...
Zda je problém závažný natolik, že byste potřeboval léčení, nejlépe zhodnotí on. K tomu je, ale nezbytný především osobní kontakt a pohovor.
Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na kolegu MUDr. Minaříka. Zde odkaz na zařízení ve kterém působí :
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
110 00 Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: +420 222 924 245
Fax: +420 266 315 306
e-mail: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba : MUDr. Minařík Jakub
Rozhodně nejste jediný, kterému se něco takového stalo. Pokud konzumace THC u Vás vyvolala nějaké psychické potíže, lze je minimalizovat či stabilizovat, pokud to budete řešit. A čím dříve, tím lépe. Zdali bude zapotřebí nasadit na nějaký čas medikace, rozhodne lékař. Rozhodně se dalším případným konzumacím vyhněte, nejlépe i alkoholu. Při dalších konzumacích by se Vaše nepříjemné pocity a halucinogenní stav mohl výrazně prohloubit.
Zatím se mějte hezky a objednejte se co nejdříve. Zdali žijete někde jinde a kontakt by Vám nevyhovoval, napište si ještě jednou a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, vyhledáme Vám jiné vhodné zařízení, kam byste si mohl zajít.
S pozdravem Markéta K.