flashback z kouření marihuany
sisi
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné, aby se i po více než 14ti dnech po užití marihuany(kouřením) i nadále občas objevoval stav, který nastal bezprostředně po jejím užití. S tím, že kuřák není extrémní uživatel marihuany, \"zahulí\" si jen občas( třeba 2x do měsíce),nikdy neměl s podobným stavem zkušenost, ale po posledním užití měl halucinogenní stavy, měl strach, že se zblázní atd... Od té doby u sebe pozoruje občasné stavy nesoustředěnosti, strachu, poruchy myšlení, vnímání atd... a také bych se chtěla zeptat, co s tím dělat, jak by měl člověk tuto situaci řešit. děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den. Zřejmě nedopatřením bylo stejné znění dotazu zadáno 3x...pro jistotu již zodpovězený dotaz kopíruji i sem. Mějte se hezky a vyhledejte lékaře co nejdříve. S pozdravem M.K.
Zdravím Vás,
u disponovaných jedinců, může i jednorázové užití jakékoliv drogy vyvolat vážné psychické potíže. Těžko takto přes internet objektivně stav kamaráda / či koho se potíže týkají/ zhodnotit. Nejlépe bude, když osobně navštíví lékaře, psychiatra se specializací i na uživatele nelegálních drog. Zatím než lékaře navštíví, ať rozhodně nic nekonzumuje /včetně alkoholu/, další případná užití by jeho nepříjemné stavy jen umocnili.
Pokud by připadala v úvahu Praha, můžete se obrátit na kolegu MUDr. Minaříka, který je na podobné potíže specializován. Zde kontakt :
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
110 00 Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: +420 222 924 245
Fax: +420 266 315 306
e-mail: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba : MUDr. Jakub Minařík
Více zde http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zda se nacházíte někde jinde, napište ještě jednou a uveďte větší města, která máte dobře dostupná, vyhledáme a doporučíme Vám jiné vhodné odborné zařízení, kam by si kamarád mohl zajít.
Ať se rozhodně nebojí, není sám, komu se něco podobného přihodilo. Pokud své potíže začne řešit, věřím, že se dá zase do pořádku a jistě se mu uleví. Doporučuji to udělat co nejdříve.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.