flashback z kouření marihuany
sisi
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné, aby se i po více než 14ti dnech po užití marihuany(kouřením) i nadále občas objevoval stav, který nastal bezprostředně po jejím užití. S tím, že kuřák není extrémní uživatel marihuany, \"zahulí\" si jen občas( třeba 2x do měsíce),nikdy neměl s podobným stavem zkušenost, ale po posledním užití měl halucinogenní stavy, měl strach, že se zblázní atd... Od té doby u sebe pozoruje občasné stavy nesoustředěnosti, strachu, poruchy myšlení, vnímání atd... ěkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
u disponovaných jedinců, může i jednorázové užití jakékoliv drogy vyvolat vážné psychické potíže. Těžko takto přes internet objektivně stav kamaráda / či koho se potíže týkají/ zhodnotit. Nejlépe bude, když osobně navštíví lékaře, psychiatra se specializací i na uživatele nelegálních drog. Zatím než lékaře navštíví, ať rozhodně nic nekonzumuje /včetně alkoholu/, další případná užití by jeho nepříjemné stavy jen umocnili...
Pokud by připadala v úvahu Praha, můžete se obrátit na kolegu MUDr. Minaříka, který je na podobné potíže specializován. Zde kontakt :
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
110 00 Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: +420 222 924 245
Fax: +420 266 315 306
e-mail: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba : MUDr. Jakub Minařík
Více zde http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zda se nacházíte někde jinde, napište ještě jednou a uveďte větší města, která máte dobře dostupná, vyhledáme a doporučíme Vám jiné vhodné odborné zařízení, kam by si kamarád /?/ mohl zajít.
Ať se rozhodně nebojí, není sám, komu se něco podobného přihodilo. Pokud své potíže začne řešit, věřím, že se dá zase do pořádku a jistě se mu uleví. Doporučuji to udělat co nejdříve.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.