rychlá úleva při úporném dojezdu po pervitinu
evien.s
Jak už jsem shora uvedla,bohužel jsem včera požila asi půl gramu pervitinu.Nyní mám pocit dušnosti,tlak na hrudi a srdeční aritmii.Nechci hned volat záchranku,ale dnes poprvé jsem při dojezdu pocítila silný strach o svůj život.Mát tu v lékárničce nějaké léky na sklidnění - Diazepam 10mg.Bylo by v tuto chvíli vhodné nějaký si vzít?
Už jsem opravdu zoufalá a myslím,že mám pro příště poučení a abstinovat.
Předem Vám velmi děkuji za radu a pomoc.Eva

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Evo,
tak jelikož jste Váš dotaz zadávala před čtyřmi dny, předpokládám, že je Vám již mnohem lépe a ,,dojezd" je za Vámi...
To, co jste popsala, se bohužel některým uživatelům pervitinu stává. Jsou to velice nepříjemné stavy a uživatelé stejně jako Vy, se obávají z toho, že zemřou. V tuto chvíli je zapotřebí se přestat ,,pozorovat" a snažit se přijít na jiné myšlenky...což pod vlivem pervitinu jde dost špatně...
Nechci Vás nijak strašit, ale ze své praxe od našich klientů víme, že pokud tyto pocity strachu z umírání přijdou, dostavují se pak i při dalších konzumacích...
Uvádíte, že jste z Prahy. Nechtěla byste navštívit nějaké naše zařízení a o svém braní si s někým více popovídat ?
Zde odkaz, na kterém naleznete vše o našich zařízeních :
http://www.sananim.cz/
Doporučuji toto zařízení :
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Pokud by přetrvávali potíže, které jste uvedla, rozhodně si zajděte sem :
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zatím se mějte hezky.
Markéta K.