drogová závislost syna
Ivča
Dobrý den ,Paní Justinová,děkuji za odpovědˇ.Napsala jste mi,že byste mi poradila prímo kontakt pro rodiče,pomoc při léčbě závislosti na drogách.Jsem z Přerova,takže kam byste mi doporučila jít?Syn je na tom závislý už delší dobu,je mu 20let,ALE budu mít asi problém ho dostat,tam,kde by mu mohli pomoc,protože on tohle odmítá.cítí se že věci zládá,načež pro naši rodinu je situace neúnosná.Ohrožuje mě i mého druhého syna,takže jsem ho vykázala z domu.ale přesto bych byla ráda,kdybych našla způsob,jak ho přimět k léčení.nechci,aby se zničil ůplě,JE TO Můj SYN.předem děkuji za odpoveď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to je dost obvyklý postoj, že syn má pocit, že nemá žádný problém. Důležité ale je, jak to vidíte Vy. Možná se Vám nepodaří dovést ho k odborníkovi hned, ale postupně, určitými kroky, ho k tomu můžete přimět. Právě o tom je dobré se poradit. Do poradny klidně běžte sama, alespoň si urovnáte myšlenky a proberete nejlepší další postup. V Přerově funguje poradenské centrum Kappa Help, bližší informace pro rodiče najdete na následujících stránkách: http://kappa.vertigonet.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=97 .
Přeji hodně štěstí, aby se situace doma brzy zlepšila!