pomoc
princatko
Dobry den potreboval bych pomoc. Jsem bez prace ,zavisli a mam problemy se zivotem. Jedinne co by me pomohlo je Kradez nebo vase komunita a nebo vezeni. Nemam na koho se obratit..! Posledni moznost jste vy prosim vas pomoz te mi ,pokud muzete dekuju za odpoved. Tomas

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Tomáši,
tak z těch tří Vámi uvedených variant, mě přijde nejrozumnější a pro Vás i do budoucna nejpřínosnější varianta = komunita.
Uděláme to následovně. Vy se hned zítra - tudíž v pondělí, obrátíte na naše Kontaktní centrum a tam si zažádáte o zařazení do pořadníku. Pracovník Káčka Vám poskytne veškeré potřebné informace a pomůže vše zprostředkovat. Je to standartní postup. Můžete přijít i bez objednání, kdykoliv během provozní doby.
Kontaktní centrum
Na Skalce 819/15
Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více zde : http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud by Vás zajímalo i více informací o komunitách, můžete se podívat sem :
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
Budu ráda, když se nám ozvete, jak to dopadlo a zda jste Káčko navštívil. Ničeho se nebojte, vše se dá řešit. Můžete si svůj život dát zase do pořádku, tak jako se to podařilo mnohým. Záleží pouze na Vás.
Zatím se mějte hezky, držím palce a věřím, že to zvládnete.
S pozdravem Markéta K.