pervitin - odpověď
Migelína
Dobrý den paní Justinová,
děkuji za kontakt. Koukala jsem i na pomoc v okolních městech. Obávám se, aby se to nikdo nedozvěděl...Doufám, že se odhodlám a odborníka kontaktuji. Vám bych chtěla moc poděkovat za podporu. S pozdravem Migelína

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
chápu Váš strach, aby se o Vašich problémech někdo nedozvěděl. Služby pro ty, kdo mají problémy s drogami už dnes bývají na vysoké profesionální úrovni a obzvlášť když upozorníte, že chcete naprostou diskrétnost, jsem si jistá, že se Vám jí dostane. Co se Káčka týče, tam je obvykle možné poradit se anonymně nebo pod nějakou přezdívkou. Nemusela byste tedy alespoň zpočátku vůbec uvádět své jméno. A kdyby Vás tam snad někdo viděl - vždycky jste se mohla jít poradit kvůli kamarádce, ne?
Doufám, že seberete odvahu, uvidíte, že s pomocí se všechno zvládá mnohem lépe.
Přeji hodně štěstí! Jana Justinová