Testy.
Jeliman
Zdravim, chtěl bych se informovat po jak dlouhé době se dá u aktivního kuřáka marihuany pomocí testů ze slyn(nějakých houbyček) zjistim přítomnost látky v těle. díky za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří, u THC účinné látky marihuany, je to takto :
detekce moč = 1 až 30 dní (možno i déle, při občasné konzumaci do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Vždy, ale zaleží na dalších aspektech, jako je především intenzita předešlé konzumace. To znamená, že pokud někdo užívá marihuanu denně, bude se pohybovat v té vyšší uvedené hranici, pokud by šlo o jednorázový experiment či občasné užití, je to hranice nižší. Zdali jde o každodenního uživatele, který byl podroben testu ze slin, THC by dle orientačních údajů mělo být detekovatelné do 14 dní jako je tomu u krve. Také záleží na kvalitě konkrétní drogy a na organismu, jak dalece je schopen se procesem odbourávání rychle vypořádat. Proto jsou to vždy velmi individuální záležitosti a nelze předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop či nikoliv...
Moc toho nepíšete. Také netuším, zda testování již proběhlo, za jakých okolností a zda se týká bezprostředně Vás. Pokud bychom Vám mohli pomoci i nějak jinak, napište více. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.