léčení drogové závislosti
Ivča
Dobrý večer,chci se zeptat kam mám jít,když syn je závislý na drogách a chová se jako někdo jiný,dělá problémy,je agresivní.jak a kde ho mám dát léčit.jaký je postup,abych mu mohla pomoci.Děkuji V.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pomoci závislému synovi se dá různě, hlavně záleží na tom, jestli on sám chce. Pak také hraje roli jeho věk, délka závislosti, to, zda s Vámi žije atd. Na každého platí trochu něco jiného, pro každého je vhodný jiný typ pomoci. A někdo bohužel o žádnou pomoc nestojí a pak je třeba postarat se alespoň o sebe, aby Vás to úplně nezničilo. Doporučovala bych nejprve zajít do nějakého centra poblíž, kde poskytují i služby pro rodiče (pokud nevíte, napište místo, ráda Vám kontakt pošlu). Tam byste s odborníkem probrala podrobně celou situaci, všechny možnosti a podle toho pak dál postupovala. Není žádný univerzální recept, vždy je nejlepší postupovat případ od případu.