pervitin - odpověď
Migelína
Dobrý večer paní Justinová,
děkuji za odpověď.
Ambulantní léčbu ani jinou odbornou pomoc jsem nezkoušela. Snažila jsem se několikrát sama, ale po pár dnech, když jsem nemohla vstát z postele a fungovat sem to nevydržela... nejsem na sebe hrdá, ale nedokážu si představit, jak to bud zvládat práci, kde ze své pozice musím denně podávat 100% výkony, v návalu pracuji i večer doma a po nocích se učit na zkoušky...ale nechci skončit jako psychopatická feťačka. .. Mohla by jste mi prosím někoho doporučit? Děkuji Migelína

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
chápu, že když máte takový zápřah, těžko pak ještě zkoušet sama abstinovat. Ale kdyby se Vám podařilo pervitinu zbavit, určitě by se Vám dlouhodobě fungovalo lépe, minimálně bez výkyvů a špatných pocitů, i když zpočátku byste toho možná nezvládala tolik najednou, to je pravda. Ale za ty následky tohle nestojí...Bude nejlepší, když se obrátíte přímo na kolegy ve Vašem regionu, ti budou vědět, jaké přesně jsou možnosti ambulantní léčby, kdo co nabízí. Zkuste zavolat nebo zajít do Kontanktního centra (http://www.os-svetlo.net/chomutov/kontaktykccv.htm), rádi Vám poradí. Něvo nabízí i tam, jistě budou okolo fungovat i další odborníci, oni ale budou mít lepší přehled než já na dálku.
Přeji hodně štěstí, když budete potřebovat, kdykoli se znovu ozvěte.