užívání pervitinu
Dana
Dnes jsem zjistila,že můj 22 letý syn užívá pervitin. Nebydlíme spolu,ale chci udelat něco,čím bych mu mohla pomoci.Zatím mi odpovídá,že je mu takhle fajn a je to jeho životní styl :-(. Strašně se bojím. Prvně prý vzal před rokem. Díky jeho asociálnímu chování jsem až nyní zjistila,o co jde.Je vyhublý. Zkuste mi poradit, co udělat v první řadě,děkuji, D.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Dano,
chápu, že toto zjištění Vás velmi zaskočilo. Tážete se co udělat. Doporučuji nejdříve vyhledat odbornou pomoc pro Vás = tím myšleno využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky uživatelů nelegálních drog, které nabízí zařízení pracující s konzumenty drog a závislými...
Tam se nejdříve o všem podrobněji a konkrétněji poradit. Obecný recept aplikovatelný na všechny neexistuje, vždy jsou to individuální situace a také je třeba mít více ucelených informací. Osobní kontakt je v tomto směru nejúčinnější. Může být jednorázový, ale klidně i průběžný, opakovaný...nezávazně, bezplatně a mnohdy lze i anonymně.
Netuším, odkud jste, ale pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete se obrátit na kolegyni, která se na práci s blízkými osobami uživatelů drog specializuje, zde odkaz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde, napište prosím znova a uveďte dobře dostupná města. Nebo se sama můžete podívat do databáze kontaktů zde www.drogy-ingo.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum. Vyberte si to, která Vám bude lokalitou vyhovovat.
Zatím se mějte hezky, přeji, ať vše dobře dopadne. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.