Je to mozne..???
Františka
Dobry den..,
mam podezreni,ze muj pritel obcas bere pervitin-uz drive s nim mel co docineni.
Pak ale prestal,ale jelikoz me se zda,ze si obcas da,chci mu udelat test s moci.
Kdyz jsem mu to rekla,okamzite zaresgoval,ze je cisty ale,ze by mu ted ten test stejne vysel pozitivne,protoze bere kapky do nosu a tam je pry nejaka latka,ktera to zkresluje a proto by mu to pry vyslo pozitivne..Ja si to ale nemyslim.Proto se chci zeptat,je opravdu toto mozne??
Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Františko.
Je pravda, že některé léky mohou někdy ovlivnit pozitivitu výsledku orientačního testu na pervitin. Z tohoto pohledu je stoprocentně spolehlivý pouze test provedený toxikologickou laboratoří, který je schopen jednotlivé látky přesně rozlišit. Není to však úplně nejlevnější záležitost.
Nejsem schopná takto přes internet posoudit, zda váš přítel pervitin užívá a to, co vám řekl, byla pouze výmluva a nebo opravdu pervitin nebere. Spíše než na testování bych se zaměřila na to, jak přítel ve vztahu a v životě funguje, nakolik je pro mě spolehlivým partnerem, se kterým chci zůstat. Testování vám samo o sobě problémy bohužel nevyřeší.
Možná by vám pomohlo, zajít si o tom, co vás trápí, popovídat s odborníkem osobně. Kdybyste měla zájem, můžete se obrátit na nejbližší kontaktní centrum, která poskytují poradenství nejen uživatelům drog, ale i jejich blízkým. Adresář najdete např. na www.drogy-info.cz vpravo v rubrice Mapa pomoci.
Přeji hodně štěstí.