Marihuana
alofok-kofola
Dobrý den, užíval jsem marihuanu asi 5 let pravidelně ob den i každý den v dávkách 0,5 - 1,0 g při každém užítí, v prosinci roku 2011 jsem drogu přestal užívat, dělal jsem si močový test 17.1.2012 a výsledek je pozitivní, jak je to možné? , jak dlouho budu drogu přibližně v moči mít když ji již neužiji? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Marečková
Zdravím vás,
pakliže jste marihuanu užíval 5 let v takové intenzitě, jakou uvádíte, lze předpokládat, že budete mít pozitivní výsledek testu z moči minimálně po dobu jednoho měsíce, ale klidně i déle. Záleží také na vašem individuálním metabolismu organismu. Metabolity THC se ukládají v tucích, vylučují močí a testy jsou nastaveny poměrně citlivě a metabolity jsou schopny zachytit dlouhou dobu. Bohužel, vylučování nijak zásadně urychlit nelze, ale samozřejmě sportem, zdravou životosprávou a dostatkem nealko tekutin nic neskazíte. Zkuste si další test udělat cca v půli února, mohlo by to už být v pořádku. Pokud byste potřeboval pomoci ještě s něčím dalším, klidně znovu napište.
Mějte se hezky a k abstinenci gratuluju. Asi to nebylo úplně jednoduché, což?