antidepresiva
romis
dobry den, vela rokov uzivam vikendovo pervitin a mam pocit ze som sa dostal do bodu ked to ide od deseti k peti...momentalne som zhruba mesiac bez a citim sa celkom fajn, ale kedze peckom som si \"liecil\" aj svoje depky, predpokladam ze sa coskoro ukazu v plnej zbroji... chcem sa spytat ake je podla vas vseobecne najvhodnejsie antidepresivum ako \"nahrazka\" za metaamfetamin...rad by som to skusil kombinovat so psyhoterapiou, nahodou ak by ste mali dobry kontakt na niekoho v bratislave, poprosim vas dajte vediet. dakujem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
dlouhodobě je pervitin hodně špatné antidepresivum, což už se Vám taky ukázalo. Nic totiž neřeší trvale, vždy jen na chvilku, a po rychlém vzestupu přichází o to strmější pád. Antidepresiv je celá řada, jistě nebude problém najít vhodné právě pro Vás. Je k tomu jen potřeba navštívit psychitra, který udělá podrobnou anamnézu a vše zváží. Kombinace s psychoterapií je samozřejmě nejlepší.
Bohužel v Bratislavě nejsem schopná osobně nikoho doporučit, zkuste se obrátit na Centrum pre liečbu drogových závislostí na tel.07-53417467 07-53417464, určitě Vám dají nějaký kontakt.