pervitin
kika
Dorý večer,již jsem psala.Zajímalo by mě,jak mám dále postupovat.Při posledním testu na drogy,jsem zjistila že je manžel(nyní se rozvádíme)pozitivní,tak jsem mu dceru nevydala.Když jsem mu oznámila jak test vyšel,tak ujel.Chce si přijet příští týden a já vím,že bude tentokrát čistý.Mám strach,že mu ji budu muset vydat.Také vím,že když u něj malá bude,tak to nevydrží 3 další dny.

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi by bylo nejvhodnější kontaktovat sociální pracovnici na odboru péče o dítě který bude na městském úřadě a probrat situaci s ní. Zavolejte jí hned zítra. Mohla by vám pomoci v tom, aby manželův styk s dítětem nějak omezila, nebo jej podmínila tím, že se bude léčit, ... Chápu, že situace, kdy by manžel byl intoxikovaný pervitinem nemusí být úplně bezpečná. V tom s vámi souhlasím. A také platí, že manžel, když bude střízlivý až přijede, nemusí být střízlivý po celou dobu.
Napište, když bude třeba.