drogy
jaja
Dobrý den, pomaličku si začínám otevírat oči, že maje dítě, kterému je 20let. je zřejmě závislé na drogách. Vím, že je plnoleté a léčbu musí především chtít řešit on, ale dívejte se na dítě , které padá. V současné době žije se mnou ve spolč. domácnosti, nepracuje, ukončil si před rokem studium na střední škole. Někdy má chvilky kdy si najde brigádu, pak zase uteče z domu a vrátí se jako zpráskaný pes a tak dokola. Nabízí se mi možnosti: vyhodit na ulici, nebo ho udržovat- toto , ale nic nezmění na jeho stavu. Chtěla bych vás požádat jak se k dané situaci postavit, aby účinek nabyl kladného řešení. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
situace, do které jste se dostala, nemá jednoduché řešení. Nejsou jen dvě cesty - vyhodit nebo strpět - ale existuje i mnoho mezistupňů. Aby bylo možné najít nejvhodnější postup pro Vašeho syna i pro Vás (což někdy bohužel nemusí být to samé, nebo alespoň ne hned), je nejlepší podrobně celou situaci probrat osobně s nějakým odborníkem. Doporučovala bych Vám navštívit poradnu pro rodiny závislých (ráda Vám pošlu kontakt, pokud byste nevěděla, kam se ve svém okolí obrátit) a tam se poradit, jak dál postupovat, jaké jsou Vaše možnosti.
Přeji hodně sil a trpělivosti, budete je určitě potřebovat.