drogy
Bella
Dekuji za odpoved,pochazim z Rumburka.Pokud je bez drog,je klid,chova se slusne.Ale ta touha je velka.Poznam to,jak se zacne menit.Jakmile dostane penize,okamzite jde nakupovat.Me rika,dokaz mi to.Mluvi nesmysly,agresivita stoupa.Trapi me to,potrebuji klid.Zda se mi,ze uz jsem vyzkousela vse.Dekuji.Z.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doporučuji se obrátit na nějaké z Kontaktních center. Můžete zde využít poradenských služeb pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog, v osobním kontaktu se lépe a podrobněji poradit o tom, co dál...
Vztah se závislou osobou jednoduchý není. Pokud přítel nebude ochoten své potíže začít řešit, je pak na Vás zvážit, zda Vám tento vztah za to stojí...
V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru vše potřebné probrat a poradit se.  Nebojte se poradenství využít, jsou to služby nezávazné, bezplatné a mohou být i anonymní.
Doporučuji si na uvedená čísla zavolat a nejdříve se objednat.
Kontaktní centrum Teen Challenge, o.s.
Tel : 412 386 429, 777 706 595
Kontaktní osoba : Jiří Camfrla
http://www.bullet-in.cz/
Kontaktní centrum, DRUG-OUT Klub, o.s.
Velká Hradební 47/13
Ústí nad Labem
Tel : 475 210 626
Kontaktní osoba : Mgr. Radka Kobližková
http://www.drugout.cz/
Kontaktní centrum, White Light I., o.s.
Tř. 9.května 1127/25
Rumburk
Tel : 412 331 017, 602 195 104
Kontaktní osoba : Vít Jelínek
http://www.wl1.cz/
Kontaktní centrum (Centrum sociálních služeb Děčín, p.o.)
Teplická 15/31
Děčín IV.
Telefon : 412 531 415, 603 828 225 (hotline)
Kontaktní osoba : Lucie Plíhalová
http://www.kcentrumdecin.wz.cz/
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, můžete zase napsat.
Ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.