Houbičky problémy po užití
Tomáš
Dobrý den. Mam hodně moc veliký problém. Je mi za pár dní 18.. Měl jsem Lysohlávky myslím české na Silvestra poprvé a dal jsem si jich 30 sušených+alkohol+marihuanu.. prožil jsem příšernej bad trip ale další dny mi bylo vpořádku.. po týdnu jsem si dal zase houbičky(bylo jich 18)+alkohol+marihuanu přitom jsem byl naštvanej a ve stresu a dostal jsem taky bad trip i když ne tak strašnej, jenže další dva dny mi začlo bejt malinko divně a za další den se mi rozjel stav jako na houbičkách a to bylo tak týden celé dny vkuse.. postupně se to zlepšilo..ted už je to tak 12 dní a ještě jsem se z toho nedostal je to o dost lepší ale ještě to neni jako normalní ale lepší se to.. mam zhoršenou pamět,únava,stres+uzkosti ale beru na to přirodni léky,zhoršené vnímání,bezcitnej,občas teploty kolem 37,nauzea,nespavost,otupělej a vidím a cejtim se ještě trochu jak při houbičkách,jediný co mě drží je moje silná psychická stránka že jsem se ještě nezhroutil. Prosim o pomoc jesi se to vyléčí samo nebo jak atp. děkuju. Hezký den. Prosím rychle odpověď..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
doufám, že po dalších pár dnech je Vám už zase o něco lépe. Po pravdě řečeno, dost si se svou psychikou zahráváte. Už samotná kombinace houbičky, THC, alkohol není vůbec moudrá. A když Vám to nesedlo, moc nechápu, proč jste to za pár dní opakoval znovu, navíc ve špatném rozpoložení. Nemůžete se vůbec divit, že to dopadlo takhle. Pokud se Váš stav ještě úplně nevrátil do normálu, rozhodně doporučuji navštívit psychiatra, který se zabývá závislostmi. Ať podrobně posoudí celý průběh a Váš stav a zváží, jestli to odezní samo nebo ne. Taky byste si mohl přivodit slušné potíže na delší dobu. V každém případě se vyhněte jakýmkoli halucinogenům, nejen houbičkám, ale i THC a LSD, i když Vám třeba dřív nevadily. Teď je Vaše psychika "rozhozená" a každá další taková látka by Vám mohla špatné stavy vrátit. Zkuste být hodně v klidu, pokud možno ani nepít, hodně spát, odpočívat.