p
yckam
ahoj..rozhodl jsem se s tím vyrovnat sám a nic nepřiznávat..nechci svoji rodinu tímto zatěžovat...mám za sebou 11 den abstinence a musím říct, že to není zrovna procházka růžovým sadem..chutě mám šílené.neskutečné návaly vzteku taky nejsou nic moc..ale má to i kladou stránku věci..dnes mám první negativní test, z čehož mám radost a taky jsem za těch pár dní přibral už 2 kila. mám víc peněz a víc času na dceru..vyrovnaný s tím ale určitě nejsem a bude to asi ještě běh na dlouhou trať..svedčí o tom i to, že jsem zatím nebyl ještě schopen vyhodit svoje \"nádobíčko\"...nezbývá než doufat a věřit, že to dám...zatím...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění s odpovědí.
A hned na začátek gratuluji k tolika dním abstinence. A jsem zvědavá, jestli zvládáte abstinovat i dneska. V případě, že ano, tak jestli dobře počítám, bylo by to už 17 dní. Jestli ne, pak doufám, že jste to nevzdal úplně a plánujete další pokus!
K tomu, co píšete, není moc co dodat. Sám si uvědomujete první klady - víc času na dceru, víc peněz, 2 kg navrch. Ale i nevýhody - návaly vzteku, chutě,... jediné, v čem Vás mohu ujistit, je, že by postupem času měly chutě i návaly vzteku ustoupit. Bohužel se chutě mohou vracet poměrně dlouho, a to hlavně ve vypjatých situacích, stresu apod.
Sám píšete, že to bude běh na dlouhou trať. A nejspíš máte pravdu. Ve Vašem případě navíc poběžíte tuhle trasu sám - bez podpory rodiny, která o ničem neví. Rozumím tomu, že chcete rodinu ušetřit trápení a obav. Na druhou stranu by se Vám někdo, kdo o všem ví, mohl do budoucna hodit. Nepřemýšlel jste přeci jenom o té variantě obrátit se na kontaktní centrum ... třeba jen proto, abyste měl někoho, komu se můžete svěřit, kdyby se cokoli dělo?
Držím palce a jsem s pozdravem,
Gabriela Koryntová.