Marihuana
Alica
Dobry den,
priatel fajci marihuanu uz asi desat rokov a je na nej zavisly. Od prveho ledna prestal, je to 19 dni a odvtedy sa velmi zmenil. Je nervozny, vybusny, stale ma zhadzuje, ma blbe narazky a nadava mi. K odbornikovi ho ale nedostanem. Myslite, ze to po nejakom case prestane?

Odpověděl: Jakub Minařík
To se stává. Ono konopí má také nějaký efekt, který stailizuje psychiku. Po takle dlouhém užívání to musí být pro mozek a duši docela "rachot", takže lez počítat s tím, že se po vysazení psychika rozhoupe. Myslím, že když vydržíte tak do konce února, tak uvidíte, zda se to zlepšuje. Pokud ne, tak by bylo asi vhodné navštívit psychiatra a hledat nějakou vhodnou medikaci.
Také ale tohle může být tvář partnera, která byla celou dobu překrytá oblakem konopí.
Držím palce. Vám i partnerovi. Klidně napište a nabídka platí pro partnera.
P.s. Zkuste čaj z meduňky lékařské. Ona zklidňuje. Musí se jí ale vypít celkem dost. Ale obvykle se člověk uklidní a lépe spí.