piko
kika
Dobrý večer,při posledním testu na drogy se mi zdálo,že moč mého(zatím ještě)manžela byla nápadně čírá,skoro jako voda.Je možné že to dolil vodou?A ovlivnilo by to výsledek?
Test byl negativní.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
možné je všechno. Pokud používáte testy na drogy, musíte být při odběru moči přítomna, abyste měla jistotu, že testujete moč a že je to jeho moč. Voda přilitá do moči pochopitelně výsledek ovlivnit může. Testování na drogy má vůbec mnoho úskalí a já ho nepovažuji za nejlepší nástroj v řešení partnerských problémů. Nevím, jestli jste tento krok konzultovala s odborníkem. Pokud ne, řekl bych, že by to za konzultaci stálo - ať už byste přišla sama nebo s partnerem. V Praze se můžete obrátit například na Poradnu pro rodiče (SANANIM) v kavárně Therapy ve školské ulici. Více informací najdete na www.sananim.cz. Pokud jste odjinud, napište mi odkud, a já se Vám pokusím doporučit jiný vhodný kontakt.
Hezký den. Tomáš Nedvěd